WHEN YOU'RE LOST AND YOU'RE TIRED


Det här kommer bli en riktig jävla pissvecka, så bli inte förvånad om jag är på dåligt humör. Har så mycket skit som händer överallt, plugg & plugg hela tiden. Jag orkar seriöst inte. Har 13 skoldagar kvar, dock 1 när vi ska "leka" och det är dagen innan skolavslutningen. Sen ska jag ju inte på skolavslutningen heller så det blir ju som perfa. Nu ska jag chilla en liten stund och sen titta på Big Brother, ska även försöka somna tidigt ikväll. Får så jävla ont i huvudet när jag inte sover på nätterna. Puss!

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: Julia

Varför ska du inte på skolavslutningen? ;o

2012-05-26 @ 16:28:52
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0