SUNDSVALL


Hej bloggen! Just nu ligger jag i sängen på Scandic i Sundsvall. Vi kom hit för en timma sen ungefär. Vi åkte från Kalix runt halv 1, sen stannade vi i Umeå och käkade middag med Sofia, kollade på hennes lägenhet och lite sånt. Sen drog vi vidare mot Sundsvall och nu är vi här! Imorgon ska jag fixa mig lite och sen käka frulle, sen kör vi vidare mot Norrtälje. Har ungefär 4-5 timmar kvar. När jag kommer fram ska jag nog direkt och träffa mina älsklingar. Kan fan inte vänta mer, fan vad jag saknar dom! Seriöst, helt sjukt. Har så mycket kul planerat! Grönan med Josse, SL och Jimmy, sen RIX FM i Stockholm, Ulrik i Norrtälje, träffa farmor, farfar, kusiner och hela köret. Kommer ha en så jävla bra vecka. Men nu ska jag kika runt lite på facebook och twitter och sen sova. Ska upp jävligt tidigt imorgon. Puss på er & godnatt!

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: Lollo/Lovisa

Ha de så bra, gulle♥

2012-06-07 @ 08:31:32
URL: http://fuckmekrissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0