SVIMMADE

Alltså fyfan vilken dag. Jag stod och skulle byta min piercing och så tog jag ut mig gamla, så började jag skaka, jag kunde inte andas, inte stå upp, tappade hörseln helt och belv spyfärdig. Jag typ la mig ner och så svimmade jag. Det värsta var ju att jag var ensam hemma. Fyfan, har nog aldrig varit med om något hemskare. Usch, dör! Nåja, då har man varit med om det också.

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: Emma hall

Cissi! Hur kunde du svimma helt plöstligt!?

Svar: Jadu, grejen är den att jag är väldigt känsligt när det gäller nålar och sånt. Var väl därför.
Cecilia Wallén

2012-07-04 @ 01:09:19
Postat av: Emma hall

aa förstår dig!!!!

2012-07-09 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0